dinsdag 1 mei 2012

Noem het gek, noem het gewaagd..maar ik neem de sprong... switch van specialisatie!

Hmm, ik zit niet snel zonder woorden, kan me overal wel uitkletsen. Maar met een smile van oor tot oor en een vrolijk praatje red ik het nu niet. Ik probeerde met alle geweld mijn twee specialisaties bij elkaar te voegen in mijn theoriestuk. Het blokte me, ik kon het maar niet met elkaar rijmen. Bijzonder om te merken dat je daardoor zelf op slot schiet.


Op school was ik al wel begonnen om van 't filmpje over perspectieven ook digibordlessen te maken. Ik verwerkte er foto's in, gemaakt door de kinderen zelf. Stukje controle om te kijken of ze het echt hadden begrepen. Dit was in mijn ogen extra, vond het zonde om niets met die mooie foto's te doen.
HA! Daar ligt mijn antwoord op mijn "ik loop vast" stuk. Misschien moet ik wel 't digitale bord stoppen in mijn adaptieve lessen. tenslotte valt dat ook onder moderne media. Het past ook weer beter in mijn poging om de leesonderwijs lessen actiever te maken.

Dus..noem het gek, noem het gewaagd..maar ik neem de sprong. Morgen werk ik er een dagje niet aan, maar donderdag ga ik eens proberen om iets zinnigs te schrijven over mijn switch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten